Blogger Templates

Click here for Myspace Layouts

Sunday, October 02, 2011

PERJALANAN BRU HENDAK BERMULA..

Hari nie dah msuk 2 oktober dah....... lama  btul aku ta updte blog..mgu nie  bakal mnjd mnggu yg pling  bz  tuk  aku.....
byk bnde  yang aku perlu uruskan  n byk bnde yg ak  kne bljr lagi....ak  jgk mau berjaya mcm  org lain...xkan   org lain je boleh bjaya kan....ak  pn nak...tp kalau tnpe usaha   tak gne  gak an...tol x??hehe....erm...tp  tu lah maslah  ak  nie,...asik bt sekert jalan je..harap2  x  nie   bukan sekrt jalan lagi....moga kali ni pendirian ku ttp tguh bdiri..cewaaahhhH!!!...hahaha..

erm...ak  nie  unisel  pn  x hbs  blajr lagi...tp  kan....even aku x hbs bljr lgi..ak dh dtwrkan keje  y best....oleh mak sdre  aku...hehe..tp.....ak  hold on kan  dlu..ye la..nk kne biarkan hbs dlu lah kot.....huhu..

kalau boleh selen keje2  kt luar  keje2   yg cm aktiviti2  sampingan pn  ak  nk bt..mmg lah  xnpk  cm aku ni trgn  tp dlm hty sebnrnye  nak..tp  tkut  nak  ckp kt prents..smpy bile prents  tye   bnde yg  ak nak  tu...tp dye tak thu la...ak  ckp  xpe lah ta yah lah...sdgkan dlm hty sbnrnye nak..cme  tkut diperlekehkan..tu je..

Aku  akan buktikan pada semua org yg aku akn bejaya.......dan kalau boleh  aku akn  cbe  tuk berusaha lagi untuk lebh2 berjaya berbnding org lain..ak  akan membuktikan pada semua org yg ske merendh2 kan  aku...ak kan buktikan......tgklah nty..korg yg mengenali diri ni doa2kan lah za supya prncgn bkan sekrt jalan

No comments: