Blogger Templates

Click here for Myspace Layouts

Saturday, March 24, 2012

2012-working

lama giler ak x update blog nie kan..hehehe...........thun 2012 nie byk jgk cbran y ak kn hdapi....samelah cm 2 thun 2 sebelumnya..:))
tp bezanya pada 29/2/2012 ak telah mla bekerja di FAST PAY DGTAL SDN BHD BANDAR TASIK SELATAN..ak juz kje biasa2 je......hye org2 yg rpt btl2 dgn ak je akn ku britahu..ak kje apa...bkn ap..aku xnak org ngte bkn2 ttg ak..ak dh serik okay...aku dh serik dgn manusia2 yg type2 cm nie..but whatsoever lah kan..hik3...xkose nak amek pduli....

kje ak ni agk ssh la gak..sbb kne pndi berkomunikasi dgn cstomer..dah la aku nie jnis y pendiam pemalu n bla bla bla semua..hahahaha..tp lama2 sikit2 ak dh okay la skt..heee.......tp aku rse cm mkin happy lak aku 2012 nie..alhamdulillah........ak kje ni okay la jgk..cme pnt laaa...pnt kje bwah org..nk jd businesswoman sndirik..hahaha..........

dh la tmbg pn lbih dr gji aku..almaklumlah rmh trlalu jauh kott dr bts...
setiawangsa ke bts thu je la jauhnye cm ne..ngee

No comments: