Blogger Templates

Click here for Myspace Layouts

Monday, October 29, 2012

aku dan kawan kawan..

ramai org anggap aku ni jenis x jage penampilan..tp org yg kenal aku berthun thun thulah aku ni cm mana...sebelum kuar mana mana..msti aku tgk cermin dan berjam2..siap tye family ku cm nie lg.. ok x?? kemas x?? ade apa apa x kena x??kalau kt luar kalau time tudung tak btul pn aku ke tnds btul kan tudung...n selalu tye kawanku btul dah ok ?kalau dorg cakap dah ok.....muka pn aku kalau buh bedak tu aku suka buh berjam jam lamanya...dan tye putih tak?berbelang x??tp kalau time dah lama lama kt luar tu mstilah wajah jd berminyak..npk cm selekeh...nmpk cm tak terurus..semua kan.....tmbh2 muka aku lak jns muka yg berminyak..tu setiap x aku nak kaur rumah dah settle tye cm2...aku duk tacp tisu minyak kt muka aku..tu pn ade org kte aku jens yg x jge penampilan.....mungkin sbb aku suka pakai baju y besr lonngr,seluar yg besar, tp biarlah pakain kite besr dan lonngr,atau hina pada pandangan mata kawan kawan,tetapi sekurg2nya aku mnjg aurtku dgn sempurna..dr pd kite pki pakain y betul betul fit dgn bdan singkt,ketat,baik pki y besr dan lonngr..sekurang2nya x nampk bntuk bdn kite dan kite pn x dpt dose..dan kehormtan diri akan terpelihara,jgnlah kite kemas tp pakai pakain y menampkkan bntuk bdan dan menjolok mata hingga menimbulkan nafsu syahwatmantre golongan2 lelaki ajnabi ni..jgelah aurt dgn sempurna...biarlh manusia x suka n nak compalin apa apa y penting ALLAH suka

No comments: