Blogger Templates

Click here for Myspace Layouts

Thursday, October 25, 2012

cerita cmpur..

dah terlalu lama aku x updte blog ni kan.....dh berbulan bulan rasanya.....pejam celik pejam celik esok dah raya korban...jd aku ingin mengucapkan salam aidil adha diucapkan kepada keluargaku saudara mara.guru guru pensyarah pensyarahkku serta kawan kawan yang beragama islam.....ramai yang cuti dan ade gak y kije....trmsuk aku....org duk berkumpul kat surau/msjd aku kne kje...sesuai la dgn nme rye korban..kerana aku kne korbankan tenaga aku esok,....sbtu dan ahd ....demi mncri rezeki aku hrus berkorban :)♥ dan demi mse depn ku ......mungkin org tgk aku org akn ingt aq ni x fikir mse depn aq...but WIC??IDC la...krn hanya ALLAH yang nmaha mengetahui segalanya...manusia kan mampu merancg je...perancangan ALLAH adelah sebaik2 perancgn manusia...jd kite sbg manusia hanya mampu berdoa tuk yg terbaik..insyaallah ade rezeki

No comments: