Blogger Templates

Click here for Myspace Layouts

Wednesday, October 08, 2014

jiwng tak?? ahahahah

dh 8/1/2014 bermkne aku dgn dia dah 5 thun bersama...gilee laaahh even gduh sana sni selalu gduhs elalu ebrtengkr..selalu ade je bnde xkena tp kami ttp masih bersama......tak sangka lak berthun sampi sejauh nie...hope kekal selamanya laa.....aku gak selalu mrh dia tme aku ABC..mklmlerrr pempuan hati cencitip ooiiii tmbh lak jiwa aku halus....hati aku lemah lembut.....*org kte ye bukan za sndiri ckp :P tp ye kot??? hahahaha :P lemah lembut laaa sgttt......my dear mhmd afham mustaqim ckp aku ni ganas....acik pun ckp aku ni gans hahahaha........gans tang mana pn tk thu ler haih hahahahah.....tp dorg dua ni mmg ckp aku ganas...hahaha........ ingt lagi masa first time kami kapel.........maai romantik wa ckp luuuu hahahahahaha.............tp dh lama lama ni kureng sikit la romantik tu cvm twr twr le gk tp bile dh dtg sweet msing msing alahaiiiiiii cairrrrrrrrrr bebbbbbbbbbb.....................aku salu kena surprise dgn dye kdg kdg geram jeee rsaaaaaaaaaa...rsee cm nak tumbuk jee..tumbuk manja manja gitu........hahahahah za ooo za xyah laaa hang nak jiwang sgt okey?? hahahah......... aku thu ade diantre manusia manusia ni tak suka kami bukan kami x tw//tp kami x kisah...yang penting kiteorg jd diri sendiri.......x pakai identiti org lainnnn................dan aku gak tahu ade perempuan yg ske my dear tu..tp ape de hal sbb aku caya kesetiaan dan hatinye hanya milik aku NUR AZZA BINTI AZNAN....hoiiiiii memalam jiwang ni ape kes?? hahahahahhaha bye bye bye..hye hye bye byeee.......aduhhh dh mengrut lak aku niii dah laaaa sampi sni dulu jela ye....

No comments: