Blogger Templates

Click here for Myspace Layouts

Sunday, May 24, 2015

JOM JADIKAN HANDPHONE SEBAGAI SUMBER PENDAPATAN!

Satu ketika dulu, saya orang paling sukar untuk menyertai apa2 bisnes MLM atau bisnes internet. Kesemua yang saya sertai banyak yang janji manis dari kenyataan. Bila dah sertai lebih banyak duit keluar daripada yang masuk. Akhirnya saya fobia tentang bisnes internet ini. Bila bisnes sampingan buat duit dengan handphone ini datang pada saya dahulu, pun tetap sama, saya tetap tak pandang bisnes ini. Tapi disebabkan kawan asyik paksa untuk join, disebabkan modalnya tak mahal sangat seperti yang sebelum2 ini, disebabkan dia kata boleh buat pakai fb sahaja, akhirnya saya join juga. Selepas beberapa bulan, bila duit masuk berkali ganda lebih banyak dari duit keluar, maka saya buat pusingan u utk benar2 study bisnes ini. Dan hasilnya, kesemua keluarga dan rakan2 saya PAKSA untuk join bisnes sampingan ini. Kerana kalau ia benar2 melapangkan saya dari beban kewangan, kenapa tidak mereka dan kenapa tidak anda. Saya nak PAKSA rakan2 tak boleh, sebab rakan2 tak kenal saya, tapi cuba PM atau klik like sekali, saya akan terus hubungi anda dan terus sebarkan kebaikkan ini. BUKAN BISNESS MLM BUKAN BISNESS SKIM PIRAMID bUKAN BISNESS SKIM CEPAT KAYA BUKAN BISNESS MERCHANT TRADE@SEANGKATAN DENGANNYA BISNES NEY PATUH SYARIAH BOLEH TGK VIDEO NEY https://www.youtube.com/watch?v=bBpSa7Gnn0s PM @WHATSAP ZA SEKIRANYA BERMINAT UNTUK JANA INCOME PASIF DAN INGIN TAMBHKAN WANG POKET ANDA 0123964867

No comments: