Blogger Templates

Click here for Myspace Layouts

Sunday, September 04, 2016

sahabt sahabat aku yg disayangi

ramai orang cakap aku ney x de kawan..ney aku nk gtw aku byk kawan kawan tp sahabt mmg aku ngaku x berapa ramai..bukan disebbkan aku nie sombong tp ku hanya pilih sahabt sahabt y berkualiti sje.......x tw mksud shbt berkualiti? ok ney aku gtw shbt berkualiti nie ialah sahabt yang sentiasa ada bersama x hanya ade ketika sng or happy je malah suka duka susah sng sentiasa ada bersama dan saling mbntu...tu la dinamakan sahabt berkualiti.....maybe x de org y angap aku shbt kulaiti kot hahaha....tp aku angap depa 5org nie sahbt berkulaiti aku sebb x pernah buat kan aku sedih malah sentiasa buatku aku gembira sehingga tersenyum manis.............hahaha manis ke snyuman aku masalahnya kan?? hahahaahahahaahah..........bela piqa naimah wong dah dpt rewrd dr aku kot dah kn...tgl as jela eh?? ok as nt za bg as sumthing tw sbgai menghrgai shbt...cewaahhhhhhhhhhhhh.............share share la dgn si munir tu skali au au au hak3x.. bela piqa ney satu tmpt kerja dgn aku masa kerja di aeon au2 setiawangsa dlu tp kami lain deprtment..tp skg kami dah berjauhan yg termat tp even berjauhan pun kami ttp still cntct n berjumpa klu aku ada n sama sama ade..naimah pun 1 tmpt keja dgn aku masa aku kje sini tp naimah dlu kje kedai mkn aku kedai pakaian..family naimah nie dah cm family aku sendiri dah.kami agak rpt la gak kan....tk gitu naimah? hehe... ney la antara wajah wajah y sentiasa buat kan hidupku penuh degan warna warni keceriaan smpi kan kdg kdg seblm nak tidur pun ku dok bce msj msj lima orang nie dlu smpi dok snyum sorg sorg hahahahaahahahahah..ups terkantoiii ney nama dye nur shafiqah bt abdul kadir dye baik sgt dgn aku jgn kte dye mak n adik dye pun sgt baik dgn aku... yang nie lak nama dye asrol......dye pun agak baik dgn aku tu aku anggap dye dh cm shbt sejti aku even maybe dye x angp aku cm tu hahahahaahah......sorry la as za x tw nme pnuh as...:P actually ney la y za nk mntk kebnaran td tp tkut..tkut as pikiaq za bukan bukan......sat g kot as pikiaq za fall in love dgn as lak naya oiii hahahahaahhaha...sorry tw za amek satu pix kt fb segan nk mntk kbnran td..sorry sorry sorry sorry..maafkan za ye wahai shabtku syg hehe....promise hanya sekalii hakhakhak LOL.. NEY Lak namanya mas afni nabella......dye pun 1 tmpt kje dgn aku masa di aeon dlu..dulu lah skg masing masing dah berjauhan.tp still la cntct n berjumpa lg..rindu korg angat agat naimah piqa n bella...... ney lak nama dye naimah asyikin bt abu nor..kami mse du mmg agk rpt yea dh dok rumah dekt dekt sgt je....jgn ke dye family dye pon dh anggp aku cm fmily sendiri begitu gak dgn aku x gitu naimah? hehehe....mak dye pun mmg baik sgt dgn aku........aku n naimah dlu satu sekolah...tp skg masing masing dh bwak haluan sndiri tmbh lak aku dh jauh dr naimah piqa n bella..tp alhamdulillah kami still contct n x pnh lupa kan antre 1 sama lain...... ney lak nama dye wong mei yee..dye bff aku dr sekolah menengah sehingga sekarang.dia lah antre bff aku y kekal..kami sentiadeasa bersama masa sekolah malah kami sentiasa ade di saat masing masing ade mslh or x...dan kami gak sentiasa belajar bersama... muahhhxxxx syg korg semua..love u all lah my fren malah sehinnga skg hunungan kami sbgi kawan baik ttp utuh..dan dye seorg bff yang sangat memahami aku...tq babe..syg ko <3

No comments: