Blogger Templates

Click here for Myspace Layouts

Thursday, October 25, 2012

kawan kawan...

aku memang ada kawan..tp aku thu ramai x suka kawan dgn aku....tp sorrylah beb..aku x heran lah sme de org suka ke x ke kawan dgn aku...hanya segelintir yang baik dgn ku....walaupun bukan kawan baik tp mereka sgt baik pdku..mereka xsuka mengte belakang belakang..mereka x suka menghina mengutuk wajah ku.....antre org org tersebut mstilah bkl hubby ku mhd afham mustaqim bin badaruddin,kawan baikku mohd siddiq afiq..kawan kawanku ain mazlyana,nazarith,naimah,dewi,safeiyah,syafiqah,azminah,ezah dan byk lg.,,sorry lah pd kawan kawan y nama tak tersenarai......malas nak tulis pjg2..huhuhu........hanya mereka lah yang lebih memahami hati dan perasaanku... tp ramai gile org yang sgt suka membuli aku.aku pn x thu sbb ape....seolah olah aku ni hina sgt di mata mereka.....aku x fhm knp sdgkan aku xpnh pn gngu hidup2 org ni....hurm............ ade gak bekas kawan baik aku tetbe macam dh xnak cnctct dgn ku..bile ku cntct diktekan bz..sdgkan aku tgk dye lyn org lain ok je..ble aku sms kawan ku tu x blas.....aku x fhm.....sgt sgt x fhm..................aku ni gak seorg yang cemburu dgn kawan kawan aku sumtimes..tp aku x tujukan kejelesan tu pd kawan kawan aku tu...aku juz simpan sndiri dalam hti... kdg kdg bile dh berkwan..berkwan rpt..pastu muncul kawn baru...aku seolah2 dilupekan......sdgkan selama nie ke mana mana asik bersama je..kdg2 aku gak cemburu bile org tanya antre aku dgn ni mana y lebih org suka kawan..kalau org jwab bukan aku..hati aku rse pedih sgt even kawan tu adelah perempuan perempuan sekalipn....tp aku hri hri dok pndmkan je......walaupn hti ku trse yang teramat.

No comments: