Blogger Templates

Click here for Myspace Layouts

Sunday, October 02, 2011

thu ke niat haty seseorg tu ??

TJUK Nth pape  kan..lantak p lah....haha...tp  mmg  ak mals peduli.....korg thu ke  ha ak mls peduli ape?
hhehehhe..ak mls nak peduli sgala  tohmahan org pada ak..ak mals nak peduli dgn org yg ske ngte aku blkg2..ak mals  peduli degan  org yg memburuk burukkan aku....ak  mals  nak peduli dgn org2  yg dh membusukan nme  ak..n  ak mls  peduli dgn org2 yg type2  cm nie..xkisah la ape2 kan..ak  dah mls nak oeduli dgn org2 y  cm nie..

1.aku dh selalu  sgt trkena......aku pn x thu..ak  buat semua  nye  xkne  di mte beberapa org...cthnye  :  cm   ak br bljr nak jd baik kang  dikatakan ak  ni  x jd diri sendirik lah ape lah..sbb nak  ikut org lah...sbb org2 yg kite syg n  love  tu org2 baik org kte kite tiru dye..sdgkan niat kite mmg nak berubah..tp  aku nie bile org dh kte  cm tu...ak cm  xleh nak  truskan.....
2.selain tu bile aku add2  kawan2  pada kawan2  aku   org mngte nak mrmps kawan2 dye lah ape lah..lifeless lah apelah...mngacau ketngn dye lah..sdgkan  mne ade  bt ape2 pn..kalau add  fmily2 org trsyg...nth2 lagy org mngte.....sdgkan niat  di hty hye nak berkenalan  dgn lebih dekat..sush la  cm nie kan..
3.bile aku letak picture  aku..org ngte konn nak menunjuk kecantikan sdgkan niat  ak  xde pn cm  tu..bile  x letak pic org kte ak nie  fake...bile letak  gmbrr2 islamik org kte  berlgk baik..sdgkan  niat ak  hanya tak nak ltk  pic y namk aurt..bile letak pic aku tgh sembhyang org akan kte  ak  nie menunjuk2  cm aku sorg je solat...tp sdgkan niat aku ltk pic  tu sbb pic  tu  x npk sgt mke aku..yela baik mke  dipertontonkan   utk siapa y bakal  jd suami 1 hry nty an....bile share  kan pic   utk  shre kan kegembiraan  org  kte yg buruk2  ttg aku sdgkan  niat ak hanya  utk  shre kegembiraan..
4.bile ak cite  semua byk ttg diri  aku..org  kte  yg buruk2 ttg aku..smpi ckp pasal  ak y burok2  ttg ak pd org2 yg aku  syg trmsk fmily2 org yg aku  syg.....sdgkan niat hty aku hanya nk  bg knal rapat antre 1  sme lain je..knp semua sush nak  fhm aku??truk  sgt ke  aku  nie  di mte korg????smpi ak  nie dah difikri burok oleh org lain...serta fmily2 org lain....

knapa  setiap  ape  y aku bt korg  tak pernah nak tye dlu..knp main ckp  je pd  org2 yg aku  syg serta fmily nye??sdgkan korg thu ke niat hty  aku nape  bt  cm  tu....tlglah memahamiye n cbe memahmai..jgn sng2 nak  memperktekan  ttg seseorg  tu...di blkg org trsebut tnpe thu niat  seseorg tu..jangnn lah slu mmeprkte yg burok2 ttg org lain...terutama pd org2 trsyg serta keluarganya...ape  yg ak buat yg korg  npk  cm burok  tu..korg pasti kan di sisi ALLAH  y  ak  nie spt ape yg korg ckp kan.korg thu niat seseorg mnusia  tu ke??xkan???knapa  kalau aku bt semua  x leh tp org2 lain y cm lebeh perfect  tu  semuanye boleh sdgkan  aku tgk sme je  ak n y lain2  tu.....finee...xkisah la.....Hanya DIA y maha mlht dan mngetahui sgalanye....

No comments: