Blogger Templates

Click here for Myspace Layouts

Sunday, October 02, 2011

tolonglah..

cm ne nak perbaiki keadaan nie??hummm..sush nye bile nak  pk kan cre.......dr  elok2  dh  okey dah rse  cm  xokey lak  hanya kerana salah fhm yg trcetus antre manusia lain..tp nak bt cm ne kan......kite sbg manusia  perlulah ade  sift sbr...kan sbr tu sepruh dr iman..binatg pn leh sbr tak kan kite manusia yg de akal fikran  yg leh berfikiran waras  nie...x gitu??haha...

tidak..aku  tidk mahu org slh fhm ttg niat di hty aku..tlglah...ak pening lah.cm ne nak  btulkan keadaan   dgn semua org2 yg slh fhm  ttg aku nie??aku  dah  la  pening nie..dah la  aku  ade skit......korg thu x dlm bdan aku ni ade shan..mash ade lagi tiub2  tu dlm bdn  aku  dr   kecik smpi skrg... tp xpe...sesunguhnye sakit tu penghapus dose.....insyaallah  akan  cbe mmebersihkan diri sebaik dan semmpu y boleh..moga ALLAH memberkati dan merahmati sgala usaha  aku dan merahmati semua kawan2  ku serta umat islam y mash hiduo maupn mty......erm...cm  ne  nk perbetulkan nie...tlglah..xkan nak call semua org  yg slh fhm nie kot...adoii..pening2........ak  syang semua org  yg salah fhm ttg aku nie.....huhuhu..tp xkan lah nak call semua org perbetulkan keadaan kot..maunye  hbslah bil2  tfn nty..kalau org sng  xpelah....ni  kayap  adelah...HAHAH.....
HURM....org slau kte org kl je..org sng..slh tangapan tu..x semestynye semua org kl sng...slh tangapan  y  kte org kl sng  2........aku nie pn kecik2  rumah asal  aku juz duk kt  rumah flat  je.....flt kelumpuk pinang..yela  x mampu kan.....brg2 kt rumah ak  yg byk nie pn mne  de byk bli pn..semua yg pki buang  je kebykannye...yg  org2 lain  x pky jd  pas2  lah....huhu...skt2 je brg yg  fmily beli....=)
juz yg penting2  cm brg2 dpur...mknn kucing.....brg2    utk   bilik n bilik air..tu je pn.....lain  x..kalau  ade y  beragapn aku nie org  sng  mmg  xlah kan.....fmily aku sederhana je....okey..akn ku buktikan pada semua y aku  boleh bjaya  cm org lain..insyaallah..korg2 yg knal diri  aku....doakanlah kejayaan  aku....ni  mngkin last aku updte blog..lps nie aku dh bz  tuk    jalan  menempuhi cite2  kuh...

No comments: